Dag 11 Mission Creek Greenway

8 juni 2022 - Kelowna, Canada

De dag begint met veel zon en de vooruitzicht en zijn goed voor vandaag. We willen een fiets route gaan fietsen waar vroeger een trein rails heet gelegen. Soort Bels lijntje dus . Omdat parkeren met de camper bijna onmogelijk is of heel duur zetten we de camper bij de Walmart neer. we moeten toch nog boodschappen vandaag. Je mag daar eigenlijk maar 3 uur staan anders kan de auto weggesleept worden. Maar even geïnformeerd bij iemand op de parkeerplaats die vertelde dat je gewoon de hele dag kan blijven staan.Toen op zoek naar de fietsroute dat viel ook al niet mee, maar uiteindelijk toch gevonden.

DSC06213DSC06200IMG_20220607_123711

Het fietspad ligt langs de snel stromende Mission Creek. Mooie route tussen het groen. Onderweg zelfs een terras waar we even wat gedronken hebben.

DSC06208DSC06210DSC06226

Daarna onze weg vervolgt naar een strandje en weer terug naar de Walmart voor de boodschappen en bier in de Liquir store. Onze camper stond er gelukkig nog zonder bon of wielklem. Het is nog steeds heerlijk zonnig weer en bij terugkomst op de camping is het daar nog heerlijk vertoeven.

1. Bart:
    8 juni 2022
    Lekker weertje zeg!
  2. Engeline:
    8 juni 2022
    Wij hopen naar regen komt zonneschijn maar jullie hebben mooi weer