Dag 28

14 juni 2019 - Avila Beach, Verenigde Staten

Dag 28

Het is vandaag nog wat frisjes en de zon is er nog niet om 9 uur.

We besluiten om naar Avila Beach te wandelen, dat is maar 2,6 Miles. Onverwacht komen we op een schitterend pad voor voetgangers en fietsers het Bob Jones Biketrail pad. Echt een schitterend groen pad langs een kreek dat op het einde nog door een golfterrein leidt. Onderweg raken we nog aan de praat met een ouder echtpaar dat vroeger nog in Sint Willebrord gewoond heeft en  bijbels smokkelde naar het Oostblok.

Avila is een kleins strandstadje met leuke gekleurde houten huizen en winkels langs de boulevard. Als we rond 11 uur weer terug wandelen schijnt de zon inmiddels volop. S’middags gaan we met de camper naar Pismo Beach. Dat is veel groter dan Avila maar minder gezellig. Door de wind is het op het strand toch te frisjes dus gaan we op de boulevard maar wat drinken.

Terug op de camping zijn we nog even aan het zwembad gaan liggen. Een lekker ontspannen dagje.

1. Adriaan Van De Sande:
    14 juni 2019
    Hoi Peter en Marjo. De dagen zullen wel voorbij vliegen lijkt me zo. Leuk de verhalen te lezen en de foto’s erbij te zien. Hoe lang mogen jullie nog verder toeren? Veel groeten!,