Dag 31

17 juni 2019 - Long Beach, California, Verenigde Staten

De laatste dag!

Vandaag de camper gepoetst en spullen uitgezocht voor in de koffers. Het is smorgens nog bewolk maar de temperatuur is prima. Als we rond 13 uur klaar zijn breekt ook de zon weer door en kunnen we nog even bijkleuren.  We hebben hier gelukkig goeie WiFi zodat we ook makkelijk kunnen inchecken voor de terugreis morgen. Rond 16 uur vertrekken we naar het gezellige centrum aan de haven waar we ons laatste avondmaal van deze reis gaan nuttigen. Het is er weer gezellig druk met muziek hier en daar. Buiten eten valt niet mee het is overal vol. Bij het Yard House kunnen we terecht als we eerst 45 minuten binnen wachten met een pieper die we meekrijgen. Prima gegeten en vlotte bediening! Inmiddels was het wel wat frisjes geworden en zijn we rond 18.30 uur terug naar de camping gegaan.  Nog een avondje en dan weer terug. Het was een erg leuke reis. Veel moois gezien en van alles meegemaakt samen!

1. Adriaan Van De Sande:
    17 juni 2019
    Goede terugreis! ✈️
  2. Ries en Paul:
    18 juni 2019
    Wat een prachtige reis hebben jullie gehad in een overweldigende natuur. Welkom weer in Nederland.