Dag 33 terug naar huis

30 juni 2022 - Vancouver International Airport, Canada

We zijn al vroeg op rond 7 uur het is droog maar bewolkt en frisjes. Na het ontbijt nog even de laatste spullen inpakken en de afval tanks schoonspoelenen dan rijden we naar Four Seasons in Abbotsford ongeveer 26 km naar het oosten om de camper in te leveren. Om 8.30 uur zijn we daar en kunnen meteen met de shuttle bus mee naar het vliegveld als we dat willen. De camper wordt nagekeken en alles is oké we kunnen vertrekken. Met nog een Belgisch stel rijden we door het agrarische stukje Canada ten zuidoosten van Vancouver. We hebben mooiere gebieden gezien in Canada.we zijn rond 10 uur al op het vliegveld en het vliegtuig vertrekt pas rond 17.40 uur dus we hebben alle tijd. Wat eten en drinken wat rondlopen en we hebben nog een paar potjes gekaart. Hoewel we al online ingecheckt hadden moesten we toch in een lange rij wachten voor de incheck balie helaas. Rond 15.30 uur waren we aangekomen bij de gate D71 voor het vliegtuig naar huis.

IMG_20220629_163928

We hebben een hele boeiende en afwisselende reis gehad met buiten verwachting mooi weer op de juiste momenten. Iedereen die gereageerd heeft op onze verhalen: Bedankt voor de leuke berichtjes! Het zal voor ons weer even wennen zijn in Nederland na bijna 5 weken vakantie.

1. Ria v loon.:
    1 juli 2022
    Welkom thuis.
  2. H Jansen:
    1 juli 2022
    Fijn dat jullie zo genoten hebben,.en fijn voor ons dat we mee konden reizen met de mooie verhalen en foto's.
    Tot Ziens.