Dag 32 Aldergrove

29 juni 2022 - Langley Township, Canada

Vandaag is het bewolkt en aan de kant van de bergen een grijze lucht. Na het ontbijt gaan we eerst nog maar een strandwandeling doen en koffie drinken bij de strandtent. De temperatuur is een stuk lager dan gisteren maar prima voor een wandeling.

IMG_20220628_100530

Om niet te vroeg op de laatste camping te komen rijden we eerst naar het regionale park Aldergrove voor een wandeling. Aldergrove ligt tegen de Amerikaanse grens aan die daar kaarsrecht loopt. Het park is niet zo ontzettend groot maar wel mooi aangelegd.

DSC08344IMG_20220628_125551DSC08335

Na een wandeling van een uur rijden we naar het stadje om de tank voor de laatste keer vol te gooien met benzine, want morgen moeten we die weer vol afleveren. Daarna rijden we door naar camping Eagle Wind waar we de allereerste dag ook hebben gestaan. Deze ligt gunstig om de camper in te leveren morgen. Er staan ook best veel campers van Four Seasons net zoals die van ons. Na de lunch hebben we onze koffers weer ingepakt en de camper schoongemaakt. Daarna zijn we voor de laatste dag uit eten geweest bij pub en grill Station House.

IMG_20220628_182712_1IMG_20220628_182627

Prima eten en een leuke bediening, maar helaas geen espresso. Dus koffie en thee maar weer in ons huis op wielen gedronken.

1. Antoinette:
    29 juni 2022
    Wat een mooie reis hebben jullie gehad. Prachtige foto's van de mooie natuur. Leuk dat ik jullie zo heb kunnen volgen. Goede reis terug!