Dag 26

12 juni 2019 - La Selva Beach, Verenigde Staten

Dag 26

Als we opstaan schijnt de zon weer volop. Lekker! We rijden vandaag naar Monterrey om de 17 mile drive te rijden. Dat moet een ontzettend mooie weg zijn met mooie uitzichten. Langs de weg van Santa Cruz naar Monterey liggen ontzettend grote velden van kwekers met allerlei groenten en fruit. Veel arbeiders op de velden voor het plukken van o.a. de aardbeien. Als we bij de ingang van 17 Mile drive aankomen krijgen we te horen dat we om moeten keren. Het  US Open golftoernooi gooit roet in het eten. Tot 17 juni is de 17 mile drive alleen voor golfliefhebbers. Toen zijn we naar Carmel by the Sea gereden. Een erg gezellige on-Amerikaans toeristisch stadje met veel groen en galerieën. Ook is er een mooi wit strand. Voordat we terugrijden naar een nieuwe Koa camping halen we onderweg nog wat proviand voor de laatste dagen.  Van Cruise Amerika hebben niets meer gehoord over de spiegel. Maar we kunnen met de tijdelijke oplossing prima rijden. Op de camping Santa Cruz Monterey is een zwembad waar we de rest van de middag relaxed doorbrengen.