Dag 22 Five Lakes

19 juni 2022 - Jasper, Canada

De dag begint heel zonnig en het zal ook de hele dag zo blijven. Vanmorgen eerst naar the valley of the five lakes gereden. Ongeveer 12 km vanaf de camping. Dat is een Vallei met 5 meertjes waar je verschillende routes kunt lopen.

DSC07287DSC07354

Wij lopen 9a en 9 en zijn 3 uur onderweg geweest over totaal ongeveer 9 km. Het ene meertje kleurt nog blauwer dan het andere.mooie afwisselende wandeling.

DSC07329DSC07299DSC07306IMG_20220618_111136

DSC07337

Het was eigenlijk te warm voor de lange broek en trui. Rond 13 uur waren we terug en hebben we geluncht in de camper. Daarna nog naar de Althabasca fall gereden. Die ligt ten zuiden van de Wabasso camping. Ook hier weer goed te zien wat de kracht van het water over duizenden jaren kan maken.

DSC07381DSC07376DSC07412DSC07416

Daarna terug op de camping de korte broek aangetrokken want het was nog steeds lekker weer. Ook de firepit maar weer aangestoken. Het hoeft niet vanwege de kou maar meer voor de traditie hier , omdat iedereen dat doet en het hout ligt er voor je klaar 😃.vuurtje stoken blijft leuk. S'avonds nog een ritje over de grote camping gefietst.

IMG_20220618_200003

Nog steeds prima weer!☀️

1. Ries en Paul:
    19 juni 2022
    Elke dag zijn we weer benieuwd wat jullie zien en meemaken.
    Indrukwekkend, de natuur en vooral het water.
    Goede reis verder.
  2. Pieter:
    20 juni 2022
    Was erg gezellig!!
  3. Ria v loon.:
    21 juni 2022
    Leuk om jullie verhalen te horen, en fijn dat jullie het zo fijn hebben in Canada, het is toch ook een beetje ons land geworden.
    Ook fijn dat jullie wilde langs komen om te zien hoe onze Pieter en Joost hun leven hier is.
    Maar we hadden een paar gezellige dagen met jullie.
    Dankjewel en nog een fijn verblijf in Canada.
  4. Peter en Marjo:
    21 juni 2022
    Dank je wel Ria en Victor. We hebben een gezellige dag gehad samen. Dat we helemaal naar Canada moeten reizen om met elkaar te wandelen 😁. We kunnen dat in Haaren nog wel een keer overdoen. Voor herhaling vatbaar 😀👍Pieter en Joost succes zondag met jullie première!