Dag 22

9 juni 2019 - Mill Valley, California, Verenigde Staten

Dag 22

We zijn wat later opgestaan omdat we vandaag niet veel op het programma hebben. We gaan om 9.15 uur naar een camping ten noorden van San Francesco in petalume. Het is weer heerlijk zonnig weer. De eerste 20  is nog veel slingeren door de groene bergen. Daarna wordt het heuvelachtig met gelige velden met groene loofbomen. Het Lijkt een beetje op Spanje. Ook rijden we langs veel fruitbomen en kraampjes waar men allerlei fruit verkoopt. Als we de grote weg opgaan wordt het behoorlijk druk met toch 4 of meer rijbanen. Het is goed opletten om de juiste afslag te nemen als we dichter bij San Francesco komen. Eenmaal op de 101 North wordt het weer rustiger met minder rijbanen. Na een behoorlijke vertraging vanwege wegwerkzaamheden

komen we aan in petaluma op de mooie Koa camping met zwembad ! Daar gaan we dan ook lekker relaxen en rond vijf uur gaan we onze voedselvoorraad aanvullen voor de komende week. Een gezellige camping die heel mooi in het groen ligt. Jammer dat we voor morgen en zondag al een andere hebben besproken dichter bij San Francesco.