Dag 15

22 juli 2017

zaterdag 22 juli Goed geslapen in het hotel. Het buffetontbijt is zeer uitgebreid voor Franse begrippen . Het is bewolkt en ongeveer 18 graden en af en toe valt er wat regen. ZonnebloemenWe zien geen druivenvelden meer maar wel vaak zonnebloemen. Dat fleurt de dag weer op . Sint jacobBij Saint Catherine was er weer een spoorwegovergang afgesloten en moesten we weer zo'n 3 km omfietsen . Rond de 50 km kregen we een flinke regenbui waar we toch even zijn gaan schuilen . SchuilenHangjeugdWe waren gelukkig net in een dorpje waar een overkapping stond voor dr plaatselijke hangjeugd die daar gezellige Franse muziek aan hadden staan. Heel bijzondere dingen zijn we vandaag niet tegen gekomen. Chattelraut is geen gezellige stad met een langgerekt centrum . Het was er ook niet druk en dat voor de zaterdagavond . Het B&Bhotel ligt buiten het centrum bij centre commercial .

1. Adriaan Van De Sande:
    23 juli 2017
    Leuk om de verschillende landschappen zo te zien passeren. Gaan jullie na zo'n karig ontbijtje niet meteen langs de plaatselijke bakker? Je zou nog van de fiets vallen!