Dag 35

Dag 35 11 augustus

We hebben al veel leuke reacties gehad op onze blog. Bedankt allemaal!!

Prima geslapen het wordt eentonig. Ook het weer is goed om te fietsen: een lekker zonnetje maar nog wat frisjes. Ook de route is dit keer ook niet zo spannend. Een paar lichte klimmetjes en verder bijna vlak. De omgeving wordt wel iets groener naarmate we Leon naderen. Na 30 km hebben we een andere route dan de wandelaars. Dat kun je meteen zien in de dorpjes waar we doorheen fietsen. Geen Albergues meer en rustplaatsen en bordjes met gele pijlen van de route. Het landschap wordt weer groener doordat er nu meer maisvelden zijn en de akkers beregent worden. De dorpjes zijn niet zo bijzonder waar we doorheen komen. In Leon hebben we een Hostal Alda Casco Antiguo, vlak bij de prachtige kathedraal in een rustige straat. In de stad en bij de kathedraal is het gezellig druk. Het was ook moeilijk om nog een hotel voor zaterdag te vinden voor een redelijke prijs. Leon is een grote stad met veel gezellige pleinen en mooie gebouwen. Vandaag door de stad gewandeld en terrasjes bezocht en s'avonds lekker gegeten en er een cocktail op gedronken ! Morgen hebben we hier nog een dag!

1. Jan en Marij:
    12 augustus 2017
    Een regenachtige dag hier, tijd om bij te lezen en jullie foto's te bekijken. Wat 'n mooie landschappen en stadsgezichten. Nu op naar jullie einddoel Santiago de Compostella.
  2. Annelies:
    12 augustus 2017
    Vanaf de bank fiets ik al 35 dagen met jullie mee! Het is een waar genoegen om het mee te mogen beleven. Wanneer ik mijn dagelijkse fietstocht houd, heb ik geen leuk vlaggetje op mijn fiets. Geen bergen te beklimmen, geen prachtige uitzichten, maar hopelijk niet teveel rode stoplichten! IK hoef niet te zoeken, waar ik mijn stempel moet halen, om te laten zien dat ik deze prachtige route fiets. Ik hoef alleen maar maar "druppel" voor de sensor te houden, om binnen te komen! Vanaf mijn bank denk ik steeds ze zijn er bijna...Santiago komt steeds dichterbij. Heel veel fietsplezier, geniet ervan en op naar de Jakobsschelp :-)
  3. Ries en Paul:
    12 augustus 2017
    Dat jullie bijna iedere dag met frisse moed op de fiets stappen, is op zich al bewonderenswaardig. Geen twijfel dat jullie Santiago bereiken.
    Dat straalt van jullie af.

Veel goeds op jullie reis verder.

Groet,

Paula en Ries