Dag2

26 mei 2017

ook vandaag weer heerlijk weer gehad en gefietst van Zoersel naar Aalst . Totaal ongeveer 88 Km gefietst vandaag. Doordat je weleens verkeerd rijd en een stadje bezoekt wordt het wat meer dan je van tevoren denkt , maar als je er toch bent moet je niet zomaar voorbij fietsen. Bijvoorbeeld Lier is ook een heel mooi oud stadje en heeft veel weg van  Brugge . Heeft een ontzettend mooie toren met een speciaal uurwerk waarop allerlei symbolen zijn afgebeeld. Ook nog door de stad Mechelen gefietst met ook weer een mooi plein met daar omheen de authentieke gebouwen. Van Londerzeel naar Aalst loopt een fietspad waar vroeger een treinrails lag. Dan fiets je net om de dorpen heen door natuur en landbouw gebied . Bij de foto's zie daar weer een impressie van. We moeten nog wel een stempel halen vandaag of morgen. Heerlijk gegeten bij Brasserie de Paris en daarna op de Grote Markt nog een afzakkertje gedronken. Morgen moeten we Frans gaan praten want dan gaan we naar Tournai wat de Franse naam is voor Doornik.

1. Gerard en Mariëtte:
    26 mei 2017
    Leuk verslag. Mooi dat ook nog genieten is in plaats van "stoempen".
    Hier was het wel aan de warme kant maar ik begrijp dat jullie daar geen problemen mee hebben.
    Op naar de volgende stempels, succes en veel fiets plezier
    Hoe doet de Garmin het.
    Gr. Gerard en Mariette