Dag 3

27 mei 2017

Ontbijt in de tuinNa een uitgebreid ontbijt in de Tuin van B&B De Zwarte maan weer begonnen aan de derde etappe. Deze gaat vanaf Aalst langs het riviertje de Dender. Dat is ongeveer 35 km tot aan Lessines vrij relaxed fietsen.Natuur langs de Dender Daarna wordt het heuvelachtig met redelijke klimmetjes. Dat kost veel water! Onderweg diverse keren onze bidons laten vullen. Een keer mochten we mee achter in de tuin komen zitten om wat te drinken. We konden zelfs bier en wijn bestellen als we dat wilden. We hebben het maar bij Perrier gehouden . Marjo is een echte klimgeit aan het worden zie foto.Marjo als klimgeit Na zo'n 6 uur netto zwoegen uiteindelijk gearriveerd in Tournai en meteen op het terras een la Chouffe gedronken . In de B@B hier zijn we weer de enige gasten en hebben dus alles voor ons zelf. Minder lux dan de vorige maar prima B & B niet te ver vanaf het centrum . Nu gaan we eten.

1. Jan en Conny:
    27 mei 2017
    Hoi Marjo en Peter,

Wat geweldig dat jullie grote reis begonnen is! Zo te lezen gaat het jullie gemakkelijk af en genieten jullie volop. We hadden niet anders verwacht. Succes de komende dagen als het heuvelachtiger wordt. We volgen jullie!
    Jan vraagt trouwens hoe het met de Dumoulintjes gaat.

Liefs, Jan en Conny
  2. Toos de Ronde:
    28 mei 2017
    Leuk om jullie tocht te volgen, gelukkig goed weer, wij hebben het hier ook flink warm.

veel succes groet Toos