Dag 4

28 mei 2017

Vandaag weer een prima ontbijt in een rustige omgeving bij mevrouw Denin. Ook nog een stempel gescoord bij haar. Het was een vrij rustige tocht vandaag . Geen spectaculaire dingen meegemaakt . De eerste 40 km waren het leukst eerst langs de Schelde en daarna bij Rumegies de grens over naar Begin La France

Eindelijk in Frankrijkdoor wat kleine Franse dorpjes waar nog een jaarmarkt aan de gang was. Er waren wel veel fietsers die hun Hand opstaken als zij ons tegen kwamen. Dat is wel leuk die reacties. Daarna werd het landschap saaier helaas. Nu zijn we in Cambrai, een redelijk grote stad maar niet spectaculair . Ook daar weer een stempel gescoord in Cathedrale Notre-Damme. Toch weer ongeveer 80 km gefietst vandaag .

1. Adriaan Van De Sande:
    28 mei 2017
    Alweer in Frankrijk! Dat schiet mooi op. Nog geen zadelpijn hopelijk.
    Groeten uit Waalre
  2. Jan en Marij:
    30 mei 2017
    Verrassend om te zien dat je in 'n paar dagen fietsen in 'n heel anders ogende omgeving komt. Vooral de steden en dorpen hebben een heel andere uitstraling.

Elke dag nieuwe verrassingen wie zou dit niet willen. Geniet met volle teugen want 't is zo Pinksteren.