Dag 10

3 juni 2017

Rustdag. Het is bewolk en maar een graad of 18. Vandaag mogen we uitrusten van de afgelopen dagen. Ontbijt pas om 9 uur .   Het was een voortreffelijk Frans ontbijt met verschillende soorten brood en alles vers . Na het ontbijt onze bagage alvast bij onze fietsen in de garage gezet . Dat mag blijven staan totdat we doorgaan naar de andere BenB 10 Au. Onze gastvrouw SilvieEerst zijn we langs de De Eure in ChartresEure naar de st Pierre kerk geweest . Daarna langs de Eure maar een expositie in de voormalige Andreas kerk. Vandaar naar het hoge stadsgedeelte geklommen waar net de wekelijkse markt was. Heel gezellig . Er kwam ook nog een Straattheaterstraattheater duo voorbij op een ezel en een varken met een draaiorgel . Die voerden een leuke show op. Van de markt toch nog even terug naar de kathedraal Beeld Kathedraal omdat we gisteren nog niet alles goed hadden bekeken. Daarna onze spullen opgehaald bij Sylvie en naar 10 AU gefietst . Weer een warm onthaal door Valerie de gastvrouw . BenB 10 auToen we gesetteld waren zijn we weer terug naar Chartres gefietst voor de winkelstraten en een Heerlijke crêpe. Inmiddels is het wat gaan regenen en zijn we terug gegaan naar de BenB. Savonds weer terug gefietst voor het laatste avondmaal in café des Arts. Rond 22.30 uur begon de lichtshow bij de kathedraal . Op de foto zie je een voorbeeld hoe dat er uit ziet . Geweldig! Een mooie afsluiting van onze eerste fietsreis.Lichtshow

1. Adriaan Van De Sande:
    3 juni 2017
    Mooi dat jullie dit al gedaan hebben!! Goede thuisreis
  2. Jan en Marij:
    4 juni 2017
    Als je de foto's ziet en de verhalen leest komen we weer in die echte Franse sferen. Verrassende overnachtingsplekken heb ik langs zien komen. Geniet lekker na, en een mooie thuisreis toegewenst.

Jan en Marij