Dag 11

4 juni 2017

Delaatste dag. Het is een mooie dag zonnig en ongeveer 16 graden . Valerie heeft een  leuk ontbijt klaargezet met diverse eigengemaakte jams en yoghurt toetje. Ook kaas deze keer. ValerieNog even wat foto's gemaakt voor op haar website . Daarna nog ongeveer 8 km fietsen naarDe eure Thivars waar Joris ons op komt halen. Aankomst kn ThivarsRond 12 uur is hij op de afgesproken plek bij de apotheek. WachtenEn 10 min later vertrekken we naar huis en zijn om 17.45 weer in Haaren gearriveerd . StempelsOns stempelboekje is al aardig gevuld en er staan nu 13 stempels in . We hebben ontzettend geboft met het weer de afgelopen dagen. Tijdens het fietsen hebben we geen druppel regen gehad. Op dit moment is het ook daar een stuk frisser en wisselvalliger. Voor de volgende reis laten we toch wat spullen thuis want alles wat je meeneemt moet toch die berg mee omhoog. Marjo gaat toch nog op zoek naar een zadel dat beter zit. Verder blijven we de komende tijd de benen trainen voor de volgende etappe in juli augustus.

1. Inge:
    4 juni 2017
    Toppers!!!
  2. Paul en Maria:
    18 juli 2017
    Een warme start!
    Bonne route -> Buen Camino.......
  3. Antoon:
    19 juli 2017
    Goede reis en veel plezier
  4. Buddy:
    19 juli 2017
    ik zie nog geen beweging telefoon toch niet ergens laten liggen?