Dag 12

19 juli 2017

19 juli 2017 . Vandaag vroeg opgestaan om te vertrekken naar Thivars. Erwin is bij ons blijven slapen om ons met de fietsen weg te brengen naar het startpunt in Thivars. De reis ging voorspoedig op wat oponthoud bij Parijs na. Om 10 over vijf vertrokken en om elf uur op de plaats van bestemming . ThivarsOnze fietsen weer beladen met onze tassen (deze keer geen voortassen) , nog even een foto gemaakt en dan weer op weg naar Santiago. Het landschap ziet er heel anders uit dan 2 maanden terug. Toen was alles nog fris en groen. Nu bijna allemaal afgemaaide korenvelden.

Marjo  Ook waait het vandaag stevig en moeten we flink tegen die wind op fietsen. Het eerste grotere plaatsje daar we doorheen fietsen is Bonneval. Het is een middeleeuws stadje waar nog restanten zichtbaar zijn van de oude stadsmuren. Ook de kathedraal is een bezoekje waard. Bonneval1Het eindpunt is vandaag Chateaudun . Dit stadje ligt aan de Loir en heeft wel een gezellig plein met fontein.   Wij overnachten in een Gites etappe MunicipKoren1al Grand Moulin aan de Loir. Heel rustig gezellig buiten zitten aan het water. Municipal Grand MoulinHet was weer even wennen de eerste dag na een lange pauze maar het begin is weer gemaakt. We zijn weer 50 km dichter bij Santiago.

1. Gerard en Mariëtte:
    20 juli 2017
    Mooi weer "en route".
    Fietsen weer gepakt en de vlaggetjes weer aan de fiets.
    Wensen jullie een goede voorspoedige reis.