Dag 7

31 mei 2017

Dag 7 rit van Lachelle naar Meru . Het begon een beetje saai maar gaande weg werd het beter. Mairie in ClermontClermont is een leuk stadje en ligt op een behoorlijke heuvel en dus was het even klimmen om een stempel te bemachtigen bij de Mairie . Ook de kerk daar nog Even bezocht .  Marjo al klimmend door de bochtDaarna via diverse klimmetjes waarvan 1 van 3 km en 7% gearriveerd in Geneviève . Daar even op krachten gekomen met een banaan en wat brood . De weg van daar naar Meru was niet lastig op een klein klimmetje na van meer dan 10%. Daar zijn we maar even afgestapt. Ons Ben B in MeruNu zitten we hier achter in de tuin van een BenB . Een gedeelte van een voormalige fabriek voor o.a. Domino stenen en knopen van schelpen. Meru staat daar blijkbaar om bekend. Heerlijk rustig. Onze was wordt voor ons gratis gedaan . Ook hier weer een stempel gehaald bij het plaatselijke museum.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerard en Mariëtte:
    31 mei 2017
    Marjo en Peter als ik al jullie ervaringen lees is de trip van het eerste uur af een verrijking. Mooi toch. Als je veel reist ontmoet je veel nieuwe mensen en kun je veel verhalen. Ik heb van Joris begrepen dat jullie het weekend weer terug zijn
    Nog veel fiets plezier.
  2. Kees en Janny:
    31 mei 2017
    Hoi Peter en Marjo, het is vast een prachtige ervaring zo'n avontuur op de fiets. Wel jammer dat ik jullie nu nooit meer bij kan houden op onze jaarlijkse fietstocht. Wij zijn erg benieuwd naar de verhalen. Geniet nog van de laatste dagen van jullie eerste etappe en kom veilig thuis. Groetjes Kees en Janny Verzonden
  3. Adriaan Van De Sande:
    31 mei 2017
    Komt Chartres al in zicht? Hou de billekes goed in ere!!
    succes de laatste dagen
    Lenie en Adriaan
  4. Paul en Maria:
    1 juni 2017
    Het 'loopt' goed zo te zien en te lezen. Heb je net een mooie conditie opgebouwd en je als het ware verenigd met je fiets en het is al weer bijna Pinksteren... mooi al die ontmoetingen onderweg en support: de Fransen hebben meer respect voor de pelgrims Saint Jacques dan voor de touristen en zo hoort het ook natuurlijk ;-). Wij hebben het trouwens als tourist op dit moment in de Vendée zeer naar onze zin. Nou, op naar Pinksteren, bonne route en een goede thuisreis. Lieve groet, Paul & Maria.